Silvercrest SEM 1100 A2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Silvercrest SEM 1100 A2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pepsiblue33 12-02-2013
Geschreven voor: Silvercrest SEM 1100 A2

Dit Espressoapparaat is werkelijk heel goed. Gemakkelijk in gebruik. Duidelijke handleiding in Nederlands. Je bepaalt zelf hoe sterk je de koffie wilt hebben en wat heel belangrijk is voor mij: ik bepaal zelf wat voor koffie ik wil drinken. Voor het gemak een koffiemolentje erbij gekocht zodat ik ook lekker verse bonenkoffie kan maken(er kunnen zelfs koffiepads in). Ook het stoompijpje voor het opschuimen van de melk doet het heel erg goed. Het is wel even wennen, dat je erbij moet blijven als je een espresso maakt. Voor wat betreft de duurzaamheid kan ik nog geen commentaar geven want ik heb hem nog maar 2 weken, maar op dit apparaat 3 jaar garantie!(dus daar maak ik me geen zorgen over) Kortom: na alle ellende die we de afgelopen jaren met verschillende koffiezetters hebben ervaren is dit een verademing.....en dat voor maar € 49,95

Veerlientje 13-10-2021

Dankjewel voor uw review. Ik heb ook zo'n koffiemachine enkel ik kan geen Nederlandse handleiding terug vinden. Kan u mij zeggen waar ik deze kan terugvinden. Mijn e-mail adres veerle.van.den.brande@telenet.be dank je wel